اجرای سه مرحله رزمایش مومنانه در خداینده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان سه مرحله اجرای نیات واقفین در راستای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

اجرای سه مرحله رزمایش مومنانه در خدایندهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه مرحله نخست کمک به نیازمندان در قالب توزیع ۴۵۰ بسته غذایی به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان انجام شد، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل یک عدد مرغ، برنج و سویا و رب بود که در قالب رزمایش مومنانه اجرایی شد.

او همچنین از توزیع ۷۰۰ بسته ۷۰۰ گرمی گوشت بین نیازمندان با همکاری موسسات خیریه شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این اقدام نیز در مرحله رزمایش دوم مومنانه انجام شد.

ذوالقدر ادامه داد: فاز سوم کمک در قالب رزمایش مومنانه نیز در روز عید فطر و از محل عواید موقوفات اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه با اشاره به اینکه دیگر کمک اوقاف در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا در اختیار قرار دادن تالار احسان برای استفاده ستاد کرونا در استان بوده است، گفت: این تالار دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر و در در قالب تجهیز ۷۰ تخت به ستاد کرونای شهرستان تحویل شده است.

وی ادامه داد: همچنین پیش از این نیز ۲۰ میلیون تومان برای توزیع ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده در شهرستان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده هزینه شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.