ممنوعیت چادر زدن در بوستان های همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: چادر زدن در تمامی بوستان های همدان ممنوع است.

ممنوعیت چادر زدن در پارک و بوستان های همدانوحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با  اشاره به تعطیلات پیش رو  عید فطر  و امکان آغاز سفر ها به همدان گفت: اقدامات پیش گیرانه  برای جلوگیری از تجمعات در مکان های عمومی، پارک ها و شهربازی ها در دست انجام است.

او با بیان اینکه بر اساس دستور العمل های ابلاغی  در کلی پارک ها، مکان تفریحی و بوستان های همدان چادر زدن ممنوع است، گفـت: با نصب بنر و اطلاعیه های متعدد در سطح پارک ها و مکان های تفریحی  این دستور به اطلاع مردم خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: با حضور عوامل اجرایی شهرداری همدان و همکاری نیروی انتظامی با متخلفان و کسانی که در بوستان ها چادر نصب کنند برخورد خواهد شد.

علی ضمیر در ادامه بیان کرد:  همچنان شهربازی ها و محل بازی در تمامی پارک ها بر روی شهروندان و مسافران  بسته خواهد بود.

او با اشاره به ادامه گند زدایی معابر در شهر همدان برای مقابله با کرونا افزود: شیوه گندزدایی بر اساس دستور العمل جدید تغییر کرده  و بر روی مبلمان و تاسیسات شهری متمرکز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت : از ابتدایی شیوع ویروس کرونا شهرداری بیش از ۴ میلیون لیتر مایع ضدعفونی در شهر جهت گندزدایی مبلمان، تاسیسات شهری و معابر استفاده کرده است.

علی ضمیر تاکید کرد: تمامی مواد مورد استفاده جهت گندزدایی مورد تایید مرکز بهداشت همدان است و با نظارت  این مرکز تهیه و استفاده می شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.