رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت؛

لزوم انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنفی کاوه در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: مشاغل آینده هرچه سریعتر واحد‌های صنفی خود را به شهرک صنفی کاوه انتقال دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: تمامی واحد‌های صنفی آلاینده مهاباد که در شهرک صنفی کاوه دارای زمین و مغازه هستند از اول خرداد به مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل و جابه‌جایی واحد صنفی خود به شهرک صنفی اقدام کنند.

او با اشاره به تعیین مهلت برای انتقال مشاغل آلاینده به شهرک صنفی در این شهرستان افزود:تاکنون بیش از ۴۰ مغازه شامل انواع واحد‌های صنفی آلاینده در شهرک صنفی کاوه مستقر شدند و بقیه مشاغل از جمله نمایشگاه‌های خودرو، مکانیکی‌ها، مصالح ساختمانی و فلزکاران نیز باید به این شهرک منتقل شوند.

جهین اضافه کرد: افرادی که علی‌رغم داشتن قرارداد در مدت مقرر اقدام به انتقال نکنند قرارداد آنان لغو خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال‌های اخیر امکانات عمرانی و خدمات رفاهی شهرک صنفی کاوه افزایش یافته و آسفالت معابر و جاده منتهی به آن‌ها نیز انجام شده است.

جهین ادامه داد: مشاغل مزاحم دارای پیامدهایی، چون ناامنی، اختلال در رفت‌وآمد، بدمنظره کردن چهره شهر، ایجاد آلودگی‌های صوتی و بصری و اشغال مساحت زیادی از معابر و ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان است.۲۸ شغل در فهرست مشاغل آلاینده قرار دارد که مکانیکی، نجاری، صافکاری، درب و پنجره سازی، سنگبری، تراشکاری و نقاشی از جمله آنهاست.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.