عوارض آزادراه کرج قزوین در محدوده محمدیه پیمایشی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عوارض آزادراه کرج - قزوین در محدوده محمدیه به زودی بر اساس طول پیمایش شده خودرو‌ها محاسبه و دریافت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به جلسه برگزار شده در دفتر معاون ساخت و توسعه آزادراه راه‌های کشور با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز و نمایندگان شرکت سپندار گفت: مقرر شد که ثبت الگوی تردد در آزادراه کرج قزوین در سه مقطع شامل کیلومتر ۱۷ از مبدا کرج، کیلومتر ۵۲ قبل از خروجی آبیک و کیلومتر ۹۵ در محمدیه انجام گیرد.

او افزود: بر این اساس طی دو ماه دکل‌ها و تجهیزات در مسیر حدود ۹۸ کیلومتری آزادراه کرج قزوین تعبیه خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با راه اندازی این ایستگاه ها ، عوارض آزادراه بر اساس طول پیمایش شده خودرو‌ها محاسبه و دریافت می‌شود.

مبارک قدم با تاکید بر لزوم اجرایی شدن هر چه زودتر این طرح به ویژه برای اهالی مهرگان و محمدیه عنوان کرد: با توجه به آماده بودن ایستگاه محمدیه مقرر شد با اعلام پلاک‌های حمل و نقل عمومی (ع و ت)، تا تکمیل سایر ایستگاه‌های محور، تخفیف پیمایش مسیر در استان قزوین برای این خودرو‌ها عملیاتی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار