دبیر جایزه قلم زرین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امیدواریم بتوانیم جایزه قلم زرین را در «روز قلم» برگزار کنیم

شرفشاهی گفت:امیدواریم اوضاع به حالت سفید یا عادی برگردد و امکان برگزاری مراسم اختتامیه در تهران و در «روز قلم» باشد.

کامران شرفشاهی دبیر جایزه قلم زرین در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  جایزه ادبی قلم زرین گفت:این مراسم در پنج بخش برگزار خواهد شد این بخش ها شامل شعر و داستان بزرگسال و کودک و نوجوان همچنین پژوهش و نقد ادبی هستند.در حال حاضر کتاب ها تهیه شده و در اختیار داوران این بخش ها قرار گرفته است؛داوران چند جلسه دور هم جمع شده اند. امیدوار هستیم اوضاع به حالت سفید یا عادی برگردد و امکان برگزاری مراسم اختتامیه در تهران باشد و برنامه راس تاریخ همیشگی که مصادف با «روز قلم» است، برگزار شود.

او افزود: اجباری در کار نبود که حتما ناشران و پدید آورندگان، اثرشان را برای جایزه قلم زرین بفرستند از این رو تشکر می کنم از ناشرانی که روحیه فرهنگی داشتند و اهل قلمی که آثارشان را برای شرکت در این جایزه ادبی فرستاده اند.درحال حاضر کتاب هایی که به دفتر انجمن قلم ایران رسیده است به علاوه کتاب هایی که دریافت نشده و دبیرخانه جایزه قلم زرین آنها را خریداری کرده است در اختیار داوران قرار دارد. 

شرفشاهی گفت: جایزه قلم زرین یک بخش جنبی هم دارد. در این بخش قرار است از یک چهره برجسته و هنری در حوزه ادبیات تقدیر شود از این رو هماهنگی های آن انجام شده است تا بتوانیم این برنامه را هم با کیفیت برگزار کنیم؛شخصیتی که قرار است از او تقدیر شود مشخص شده است و طبق روال هرسال کنار اعلام اسامی نفرات برگزیده در روز اختتامیه شخصیت برجسته و فرهنگی کشورمان معرفی و تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار