افضل: تعویق جام جهانی فوتسال به سود کادر فنی تیم ملی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: به دلیل آن که بازیکنان تیم ملی در این مدت نتوانسته اند به خوبی تمرین کنند به نظر من تعویق مسابقات جام جهانی کاملا به نفع کادر فنی شد.

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از حضور در فینال لیگ برتر اظهار داشت: هنوز وضعیت تمرین تیم مشخص نشده و ما منتظر هستیم تا ببینیم در جلسه‌ای که اعضای فوتسال قرار است فردا در فدراسیون فوتبال برگزار کنند چه زمانی را برای فینال انتخاب می‌کنند و بعد از آن درباره تاریخ شروع تمرینات تیم تصمیم گیری خواهیم کرد. من فکر می‌کنم در جلسه‌ای که قرار است  فردا برگزار شود به احتمال بسیار زیاد تاریخ فینال و همچنین آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هم مشخص خواهد شد و به محض آن که زمان مسابقه فینال مشخص شد بلافاصله تمرینات تیم را آغاز خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم مس رفسنجان: سلامت بازیکنان اولویت مسئولان فدراسیون فوتبال است


سرمربی مس سونگون در ادامه درباره تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال و این که آیا این موضوع به نفع تیم ملی ما شد یا خیر بیان داشت: به دلیل آن که ویروس کرونا در تمام کشور‌ها شیوع پیدا کرده و باعث شده تمامی مسابقات ورزشی لغو شود به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران در این مدت نتوانسته اند به خوبی تمرین کنند و تیم ملی فوتسال ما هم از این قضیه مستثنی نیست و به دلیل آن که بازیکنان ملی پوش کشورمان موفق نشده اند در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کنند به نظر من تعویق مسابقات جام جهانی کاملا به نفع تیم ملی و همچنین کادر فنی شد. کمیته فوتسال باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کند و با تدراک دیدن چند بازی دوستانه خوب بازیکنان تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کنند.

مسابقات فصل جدید لیگ برتر را می توان قبل از جام ملت ها برگزار کرد

افضل ادامه داد: همچنین شنیده ام که کمیته فوتسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده که مسابقات جام ملت‌ها در بهمن برگزار شود، اگر قرار باشد این رقابت‌ها در بهمن ماه برگزار شود، به نظر من سازمان لیگ هم می‌تواند مسابقات فصل جدید لیگ برتر را قبل از جام ملت‌ها آغاز کرده، به طوری که مسابقات نیم فصل اول قبل از شروع مسابقات جام ملت‌ها به پایان برساند و بعد از آن بازیکنان تیم ملی کامل در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.

کمیته فوتسال پیشنهاد داده که تیم قهرمان لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفته و تیم نایب قهرمان هم به جام باشگاه‌های جهان برود افضل درباره این موضوع اظهار داشت: به نظر من این که بخواهیم تیم قهرمان لیگ را به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و تیم نایب قهرمان را هم به جام باشگاه‌های جهان بفرستیم، اصلا قشنگ نیست. همان طور که در جریان هستید تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های جهان حاضر می‌شوند تعدادشان بسیار اندک است و بازی‌ها آن کیفیت لازم را به هیچ وجه ندارد. اگر مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان به مانند فوتبال با حضور تیم‌های زیادی برگزار می‌شد در آن صورت می‌شد گفت که این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار است و تیم نایب قهرمان لیگ می‌تواند در این مسابقات شرکت کند، اما همان طور که گفتم مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان با تعداد کمی برگزار می‌شود و بازی‌ها از کیفیت بالایی برخودار نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال چه زمانی شروع می‌شود؟


انتهای یپام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار