آموزش و پرورش کانون فرهنگ‌سازی است

امام جمعه روانسر گفت: آموزش و پرورش منشا تحول بنیادین و کانون فرهنگ‌سازی است و باید به آن اهمیت ویژه‌ای داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ماموستا ملاسیدمحمد محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش روانسر گفت: نهاد تعلیم و تربیت زیربنای تمام ارگان‌ها و نهادهاست و برای دستیابی به توسعه باید به همه مقاطع تحصیلی آن بها داده شود.

او بیان کرد: تلاش کنیم تا فعالیت‌های آموزش و پرورش از نظر کیفی و کمی افزایش پیدا کند چرا که جهاد علمی و توسعه پایدار مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه در بینش دینی مسلمانان، معلم ادامه دهنده راه انبیا است و نقش روشنگری در جامعه را دارد، ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش در پرورش نسلی مسئولیت پذیر، متعهد، متدین و آگاه رسالت بسیار سنگینی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر هم گفت: سختی کار معلمان و تلاش و کوشش آنان برای ارتقای علمی شهرستان را ارج می‌نهیم.

پژمان امجدیان افزود: نقش آموزشی که آموزش و پرورش در دوران پسا کرونا ایفا خواهد نمود بسیار مهم و سازنده خواهد بود.

او بربرطرف کردن مشکلات روستا‌های فاقد اینترنت و تقویت فناوری در مجموعه اداره تاکید کرد.

معاون فرماندار روانسر با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش باید سرمایه‌گذاری انجام شود؛ بزرگترین سرمایه در این حوزه را تربیت نیروی انسانی متخصص دانست.

مدیر آمورش و پرورش روانسر نیز با بیان اینکه دانش آموزان ۲۰ مدرسه روستایی به اینترنت دسترسی ندارند، افزود: برای رفع مشکل مدارس روستایی  بدون اینترنت نامه نگاری و پیگیری‌های لازم انجام شده است.

کامران حسین زاده، همچنین از واریز ۷۳۰ میلیون ریال به حساب مدارس این شهرستان برای خرید مواد ضدعفونی خبر داد.

او گفت: با بازگشایی مدارس برای رفع اشکال، مدارس با همت مدیران و پویش‌های مردمی ضدعفونی شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار