ستاد های فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ها تشکیل شود

استاندار البرز گفت: ستادهای فرعی در شهرستان ها باید تشکیل شود و ضرورت دارد که گردش کار و روند فعالیت ها گزارش شود.

ستاد های فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ها تشکیل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان گفت: اگر تمامی کمیته‌های این شورا به صورت هماهنگ و منسجم عمل نکنند، کار بی سرانجام می‌ماند و مردم از حلاوت آن بهره مند نمی‌شوند.

شهبازی افزود: تک تک کمیته‌ها بر حوزه کاری خود اشراف دارند، ولی باید درصدد اتصال این زنجیره باشیم چراکه با هم افزایی و همپوشانی مجموعه، می‌توان اهداف را عملیاتی کرد.

استاندار البرز گفت: شهرداران  و بخش خصوصی آماده کمک برای احداث و راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ هستند، ولی باید شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر برای هماهنگ کردن این ظرفیت‌ها و بهره برداری از منابع اقدام کند.

او افزود: این شورا باید چابک‌تر و هماهنگ‌تر باشد چراکه ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید در جهت مقابله با مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.

شهبازی گفت: ستاد‌های فرعی در شهرستان‌ها باید تشکیل شود و ضرورت دارد که گردش کار و روند فعالیت‌های گزارش شود و البته جلسات بدون خروجی و مصوبات اجرایی قابل پذیرش نیست.

استاندار البرز افزود: بر این اساس باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد و شورا موظف است از نحوی اجرای این امر گزارش ارائه دهد.

او گفت: باید هفته آینده جلسه کمیته‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل شود و مسئولان کمیته‌ها نیز گزارش‌های تخصصی حوزه خود را ارائه دهند.

شهبازی افزود: با توجه به نقش رسانه‌های در این حوزه، فعالیت در راستای مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی مورد تاکید است و باید از طریق کمیته مربوطه پیگیری شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.