حرکت پیاده‌روی الی بیت‌المقدس امروز در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

حسنعلی نوری گفت: حرکت نمادین پیاده‌روی الی بیت المقدس امروزدر شهر‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار و سراوان برگزار می‌شود.

حسنعلی نوری دبیر جبهه مردمی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: حرکت نمادین پیاده‌روی الی بیت المقدس امروز در شهر‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار و سراوان برگزار می‌شود.

او  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن عدم تجمع افراد، راهپیمایی روز قدس نیز تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت.

او  ادامه داد: بدین منظور تدبیری اتخاذ شد که حرکتی نمادین انجام و پیام روز قدس به گونه‌ای دیگر به جهانیان مخابره شود.

دبیر جبهه مردمی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: حرکت پیاده‌روی الی بیت المقدس در سراسر کشور برگزار خواهد شد و این برنامه امروز در این استان انجام می‌شود.

او  تصریح کرد: این حرکت ساعت ۱۶ از میدان فلسطین شهر زاهدان آغاز و در شهر‌های زابل از مزار شهید میر حسینی واقع در منطقه جزینک، ایرانشهر ساعت ۱۷ بیت مقام معظم رهبری، چابهار ساعت ۱۸مسجد پیامبر اعظم (ص) و سراوان ساعت۱۷ مسجد امام سجاد (ع) شروع می‌شود.

نوری بیان کرد: این حرکت با تجربه شیرین و دلچسب زائران اربعین و با توجه به شعار امام راحل (ره) که فرمودند «راه قدس از کربلا می‌گذرد» انجام می‌شود.

او تصریح کرد: طرح چاوش خوانی یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده حرکت امروز است که در محل پایانی مراسم برگزار خواهد شد.

دبیر جبهه مردمی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تابلو کیلومتر شمار مسیر زاهدان تا کربلا و بیت المقدس توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر خروجی زاهدان به سمت کرمان در نظر گرفته شده که نمونه این تابلو در سایر شهر‌های نام برده نیز وجود خواهد داشت.

او بیان کرد: همچنین فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی تشکیل شده و این فرصت مغتنمی است که تا عمق جبهه دشمن ورود کنیم.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار