پلمب شدن ۲۷ آرایشگاه مردانه و زنانه در جهرم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون ۸۴ اخطاریه توسط بازرسان بهداشت محیط دانشگاه برای آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در شهرستان جهرم صادر شده است که ۲۷ مورد آن پلمب و تعطیل شده است.

سید مجید ارجمند معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: از آغاز شیوع کرونا ویروس در شهرستان ۶۲۸ بازدید توسط بازرسین بهداشت محیط دانشگاه از آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در جهرم صورت گرفته است. در این بازرسی‌ها ۵۸ اخطاریه برای آرایشگاه‌های زنانه و ۲۶ اخطاریه برای آرایشگاه‌های مردانه صادر شده است.

او در ادامه افزود: به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی در برخی از آرایشگاه‌ها ۱۵ آرایشگاه زنانه و ۱۲ آرایشگاه مردانه پلمب و تعطیل شده است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه عدم توجه به فاصله فیزیکی مشتری‌ها و تراکم جمعیت در آرایشگاه‌ها از جمله مواردی بوده که موجب پلمب شدن آن‌ها شده است.

مجید ارجمند عنوان کرد: در پیشگیری از کرونا ویروس رعایت اصول بهداشتی در آرایشگاه‌ها به دلیل تماس مستقیم فرد با ابزار و سطوح بسیار حائز اهمیت است. صاحبان این صنف می‌بایست به فاصله فیزیکی مشتریان خود توجه و برای کم کردن تراکم جمعیت تا آنجا که می‌شود با فاصله زمانی به مشتریان خود نوبت دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار