افزایش مبتلایان به کرونا در فارس به ۵۰۹۴ نفر/مردم از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۹۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی گفت: از هزار و ۶۸۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید۱۹ استان، ۹۴ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و ۹۴ نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: از ۹۴ مورد جدید در استان، شیراز ۳۶ مورد؛ مرودشت ۱۰ مورد؛ داراب ۶ مورد؛ سروستان ۳ مورد؛ کوار، کازرون و ممسنی هر کدام ۲ مورد؛ خرم بید، کوه چنار و زرقان هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

او افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در استان بر اثر ابتلا به کروناویروس فوت کردند که مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در استان به ۱۰۲ نفر رسیده است.

همتی اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۱۹۶ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آوردند و بهبود یافتند.

معاون بهداشت دانشگاه توصیه کرد: برای غلبه بر بیماری کووید۱۹، رعایت فاصله در روابط اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضرور، الزامی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو رو خدا باز محدودیت اعمال کنید شیراز اصلا کسی رعایت نمیکنه همه بدون ماسک و دستکش تو بازار و خیابان هستند بدون هیچ فاصله گذاری
آخرین اخبار