پیامک‌های دریافتی سی ام اردیبهشت؛

از تأخیر در صدور کارت ملی هوشمند تا گلایه از گران شدن اجناس

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام اردیبهشت مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

ب

 



5331...0936: سلام بازنشته تامین اجتماعی حقوق باید سال99 بگیرن با این تورم با حقوق1600شما میتوانید زندگی کنید.

 

5494...0921: با سلام. لطفا بخوانید و پیگیری کنید در پی شیوع کرونا و سو استفاده برخی شرکتها قیمت خیلی از اقلام پلاستیکی و لاستیکی (کیسه زباله،فریزر و...) و وسایل الکترونیکی و منزل چند برابر شده و کسی هم پیگیری نمیکند. برخی اقلام خوراکی نیز وضعیتی مشابه دارند، و یا بر روی اقلام بسته بندی بیشتر از مقدار (به لحاظ حجمی و وزنی) واقعی درج شده است . لطفأ گزارش تهیه کنید با تشکر

 

3625...0937: سلام خسته نباشید،کارت ملی هوشمند چی شد ۳ ساله منتظرش هستیم نه فقط من خیلی از مردم، تمام خبرها شده کرونا دیگه بسه به مشکلات مردم برسید (گرونی ها،چرا دلار هی میره بالا چرا اجناس و هرکی هر قیمیتی دلش میخواد میده)لطفا پیگیری کنید.

 

0431...0915: سلام همه ادارات اضافه حقوق امسال را واریز کردند اما تامین اجتماعی هنوز واریز نکرده اردیبهشت‌ هم واریز نشده است. 

 

8015...0910: باسلام. خواهش میکنم ازتون پیگیر مشکلات ناباروری و هزینه های سنگینش باشید بخدا هیچ جا واسه اعتراض به این موضوع وجود نداره و ماها که درگیر این مشکلیم صدامون به هیچ جا نمیرسه چرا دولت یه وامی کمکی به این اقشار نمیکنه هزینه هاش واقعا سر سام آوره

 

4852...0913: سلام. من یک کارخانه دار هستم و به دلیل کرونا و مشکلات مالی ایجاد شده تو این مدت نتونستم حق بیمه پرسنل رو سر وقت پرداخت کنم و برای یک ماه تاخیر برای بیست میلیون دو میلیون و هفتصد جریمه حساب کرده سازمان تامین اجتماعی.


9083...0938: با توجه به شیوع ویروس کرونا و طبق اعلام بانک مرکزی که به تعویق افتادن اقساط بانکی ، پس چرا بانک صادارت اقساط را به صورت یکجا از حساب ضامن برداشت می کنند ، بدون این که به فرد وام گیرنده اطلاع بدهند.خواهشمند است پیگیری فرمایید.

 

4776...0939: سلام از شما خواستار پیگیری مطالبه افزایش سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان هستیم.

 

0541...0913: باسلام لطفا یک گزارش از بازار وحشتناک سکه و طلا تهیه کنید شاید مسئولان از خواب بیدار بشن. بدهکاران مهریه و حتی بازار در حال نابود شدن هستند.

 

9585...0914: از دست گرانی کجا پناه ببریم آیا مگر نگفته بودند در ماه رمضان نمیگذاریم جنس گرا ن شود پس چی شد نان هم گران شد چرا باعث میشوید زنها طلاق بگیرند.

 

9603...0918: سلام درمورد کمک معیشت جانبازان خواستم اینو عرض کنم که حداقل حقوق کارکنان ۲۸۰۰۰۰۰ شده و هر ساله کمک معیشت بنیاد طبق حداقل حقوق کارکنان دولت می باشد پس چرا شده ۱۷۹۴۵۰۰. لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م قزوین
۲۳:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما بازنشستگان تامین اجتماعی باید از بی توجهی مسئولین این سازمان به کجا برویم به کی شکایت ببریم ‌هرسال این اذیت و آزار ادامه دارد خداوند الهی آنهای به چهل ملیون نفر انسان نیاز مند ظلم میکنند به خودت می سپاریم بین ما و آنها قضاوت نمای
آخرین اخبار