فرانسه: خواستار پایبندی کامل ایران به برجام هستیم

نمایندگی فرانسه در سازمان‌های بین‌المللی خواستار همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و پایبندی کامل به برجام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر نمایندگی فرانسه در سازمان‌های بین‌المللی با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود خواستار همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شده است.

در این پیام توییتری آمده است که فرانسه و انگلیس و آلمان به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در انجام بازرسی‌ها در ایران کمک مالی کرده‌اند.

نمایندگی فرانسه در سازمان‌های بین‌المللی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت این کشور از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بازرسی و راستی‌آزمایی آژانس در ایران را حائز اهمیت توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتشار گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره اجرای برجام

اولیانوف: بهتر است آمریکا با دقت بیشتری برجام را بخواند!

در ادامه این پیام توییتری آمده است: فرانسه از ایران می‌خواهد که به اجرای کامل توافق هسته‌ای بازگردد و با آژانس همکاری کامل داشته باشد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی از زمان اجرای برجام به طور مرتب هر سه ماه یک بار از روند اجرای برجام و تعهدات مرتبط با فعالیت‌ها و تاسیسات هسته‌ای ایران، گزارشی را ارایه می‌کند.

این درخواست فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که به دلیل شکست طرف‌های اروپایی در عمل به تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای، ایران برخی از تعهدات خود در برجام را در چند مرحله کاهش داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عرضه ندارند کشور خودشون اداره کنند شدن طرف برجام ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خود اروپایی ها کنار رفته اند و به ایران می گویند متعهد باشد.
مرگ بر آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همون قدری باید پایبند باشیم که خودشون به تعهدات برجام پایبند بودند, از من میشنوید ارتش باید به صد کلاهک اتمی و موشکهای هایپرسونیک تجهیز بشه برای روز مبادا از ما گفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
غلط اضافه کردین
آخرین اخبار