مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از آمادگی کارکنان این کمیته برای دریافت فطریه و کفاره روزه هم استانی‌ها در روز عید سعید فطر خبر داد.

آمادگی کمیته امداد استان یزد برای دریافت فطریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره ) استان یزد گفت: همه هم استانی‌ها می‌توانند صبح روز عید هنگام حضور در نماز عید با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد به صورت نقدی یا با استفاده از کارت خوان، میزان فطریه یا کفاره روزه خود را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه این پایگاه‌ها تا غروب روز عید فطر آماده به کارند، افزود: به لحاظ رعایت نکات بهداشتی حتی المقدور از کارت خوان برای پرداخت فطریه و زکات روزه استفاده شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: کسانی که موفق نشدند هنگام نماز، فطریه و زکات خود را پرداخت کنند می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های تلفن همراه با انتخاب گزینه مهربانی، این عمل واجب را انجام دهند.

شجاعان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند از کد دستوری #۸۸۷۷* و انتخاب گزینه فطریه یا زکات نیز برای پرداخت پول خود اقدام کنند، اظهار داشت: کسانی هم که موفق نشدند در طول روز انجام دهند برای دریافت راهنمایی با شماره ۱۸۱۱ ارتباط بر قرار کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.