مدیرکل زندان های استان تهران خبرداد؛

برترین نماد احسان دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد

حیات الغیب گفت: برترین نماد احسان دستگیری از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحشمت اله حیات الغیب اظهار کرد: نیکوکاری که سرپرستی ۲۵ هزار کودک بی سرپرست را بر عهده دارد، به جمع نیکوکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران پیوست.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: یکی از نیکوکاران این استان که سرپرستی ۲۵ هزار کودک بی سرپرست را بر عهده دارد، در پی فراخوان برگزاری گلریزان ماه رمضان امسال به صورت مجازی، به جمع نیکوکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران پیوست.

عضو هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: این نیکوکار پس از مشاهده دعوت و فراخوان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد با واریز ده میلیون تومان به حساب این ستاد، بدهی دو نفر از زندانیان را پرداخت نمود تا در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان نزد خانواده خویش بازگردند.

وی ادامه داد: از جمله مفاهیم اخلاقی که در آموزه‌های دینی به خصوص قرآن کریم سفارش شده، احسان و نیکوکاری بوده و برترین نماد احسان دستگیری از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد است.

حیات الغیب همچنین گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های زندانیانی که نان آور و سرپرستشان در زندان به سر می‌برد، با مشکل مالی مواجه شده اند، نجات این افراد و آزادی آنان از بسیاری آسیب‌ها ممانعت می‌کند.

بنا به این خبر شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: زندانیان ، جرایم ، غیر عمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار