۷۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان آوه توزیع شد

امام جمعه آوه از توزیع ۷۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام محمدجواد نکویی ماهانی امام جمعه شهر آوه ساوه در حاشیه توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در این شهر گفت: تاکنون ۷۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در آوه توزیع شده است.

حجت‌الاسلام نکویی ماهانی افزود: از این تعداد بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول بین مردم نیازمندان شهر آوه توزیع شده بود.

او اضافه کرد: امروز هم در راستای رزمایش کمک مومنانه با همکاری مردم و خیران بیش از ۳۰۰ بسته حمایتی و ۳۵۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

امام جمعه شره آوه ساوه همچنین از توزیع بیش از ۶۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان خبر داد و گفت:۲ هزار ماسک و محلول ضد عفونی هم بین مردم این شهر توزیع شد.

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۳۰۰ بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شهر آوه توزیع شد.

رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در استان مرکزی آغاز شد و تا نیمه ماه مبارک ادامه داشت؛ مرحله دوم رزمایش هم همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مرحله سوم آن در ایام عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

قرار است در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه در این رزمایش ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی توزیع شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.