چهار باشگاە ورزشی متخلف در سقز پلمب شد

چهار باشگاه ورزشی درسقز به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا و باز کردن غیر قانونی باشگاه، پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد خاکی رییس اداره ورزش وجوانان سقز گفت: در راستای دستور العمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا و به دلیل رعایت نکردن و باز کردن غیر قانونی تعدادی از باشگاه‌های سطح شهر، چهار باشگاه ورزشی پلمپ و به مراجع مربوطه معرفی شدند.

او افزود: از اوایل شیوع کرونا تاکنون در شهرستان سقز به بیش از ۱۵ باشگاه ورزشی که موازین ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند تذکر کتبی داده شد.

خاکی بیان کرد: مجوز‌های لازم برای فعالیت ۳۰ رشته ورزشی صادر شده و در حال انجام کار‌های اداری مربوطه، سم پاشی و ضدعفونی کردن اماکن ورزشی برای بازگشایی اصولی باشگاه‌ها هستیم.

او با بیان اینکه مطابق با ابلاغیه ستاد پیشگیری از کرونا در اماکن ورزشی در هر ۱۶ متر یک نفر می‌تواند به ورزش بپردازد، تاکید کرد: کارشناسان ما به صورت مستمر و حتی شبانه در حال بازدید از سالن‌ها و باشگاه‌های خصوصی برای اجرای دقیق مصوبه‌ها و رعایت کامل نکات بهداشتی هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: هنوز هیچ مجوزی برای فعالیت سایر رشته‌های ورزشی علی الخصوص ورزش‌های گروهی و تیمی صادر نشده و کلیه تصمیمات به بعد از تعطیلات عید سعید فطر موکول شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.