جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در زاهدان؛

جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است/آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجاست

سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجاگفت: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است و آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است.

 

 

 


صبح امروز مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید"مجید بارانی" با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم مومن و شهید پرور زاهدان از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدمجید بارانی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و این فرهنگ در بین کارکنان نیرو‌های مسلح مقدس است.

او اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شهداست چراکه همه موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب و عمر با برکت نظام اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی این عزیزان است.

سردار شرفی تصریح کرد: استان پهناور سیستان و بلوچستان همواره مورد تعرض دشمنان و بدخواهان نظام بوده و جوانان غیور همچون شهید مجید بارانی با دلاوری و رشادت خود نگذاشتند این ایادی استکبار جهانی به اهداف شوم خود برسند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: من به وجود چنین افراد غیوری در این استان پهناور و مرزی افتخار می‌کنم و به مسئولین و مردم شهید پرور استان به خاطر تربیت چنین فرزندانی تبریک می‌گویم.

سردار شرفی بیان داشت: ستوانکیم شهید"مجید بارانی" در سال ۸۳ در درگیری دلاورانه در راه تامین امنیت مردم در برابر اشرار ایستادگی کرد و پس از مجروحیت حدود ۱۶ سال با تحمل یک دوره طولانی رنج و مشقت ناشی از جراحت دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است چرا که خدواند به جهاد کنندگان در راه خودش وعده داده گناهانشان را بخشیده و به بهشت برین خود وارد کند.

او تصریح کرد: امیدواریم که لیاقت این را داشته باشیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و بتوانیم انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، در حفظ کیان و مرز بوم سرزمین تا ظهور حضرت، ولی عصر (عج) حفظ کنیم و این امانت راتحویل صاحبش بدهیم.

سردار شرفی اظهار داشت: از تمامی همکاران غیورم در استان سیستان و بلوچستان که جانانه ایستاده اند و در خط مقدم مبارزه با اشرار ایستادگی می‌کنند تشکر می‌کنم.

پیکر پاک شهید ستوان یک مجید بارانی با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار