آماده باش تمام دستگاه‌های خدمت رسان در ایام تعطیلات عید فطر

استاندار گلستان از آماده باش تمام دستگاه‌های خدمت رسان در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از استانداری گلستان، هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد مقرر شد همه دستگاه‌های خدمت رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، پلیس راه، شهرداری‌ها و نیرو‌های راهداری و ... با چراغ‌های گردون در حاشیه جاده‌ها حضور داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی بهتر را صورت دهند.

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و همچنین کاهش خسارات جانی بوده ایم و امیدواریم با اجرای طرح‌های ترافیکی زمینه افزایش ایمنی شهری و جاده‌ای را فراهم کنیم.

او افزود: باید اعتبارات ترافیکی در نقاطی هزینه شود که موجب کاهش در میزان تلفات جانی و مالی شود.

استاندار گلستان گفت: ۵۰ درصد تلفات انسانی در راکبان موتور سوار و عابران پیاده بوده و باید اقدامات ایمنی این بخش‌ها ارتقا یابد.

حق شناس ادامه داد: آمار مصدومان حوادث رانندگی استان که در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند بالاست و باید طی مطالعه دقیق راهکار کاهش این میزان جانباخته ارایه و اجرا شود.

او گفت: ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در استان وجود دارد که البته اقدامات ارتقا توسط ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و شهرداری‌ها در حال اجراست.

انتهای خبر/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.