دادرس: استقلال به خاطر هوادارانش به دادگاه CAS شکایت کرد

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: خطیر معاون سابق باشگاه استقلال اعلام کرد که به خاطر هواداران این تیم به دادگاه CAS می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه مدیران فوتبال رأی این کمیته را قبول نمی‌کنند و زیر بار آن نمی‌روند اظهار کرد: آن‌ها مجبور هستند که رای را بپذیرند و به زور زیر بار این موضوع می‌روند. عدالت خواهی در وجود ما نیست. زمانی عدالت خوب است که برای من مفید باشد، اما همیشه یک نفر از رأی ما ناراحت می‌شود. فرهنگ عدالت خواهی‌مان ضعیف شده و در فوتبال هم شاهد این موضوع هستیم.

دادرس درباره رأی بازی سوپرجام که به ضرر استقلال تمام شد، تصریح کرد: زمانی که خطیر در استقلال بود و همزمان او در فدراسیون هم فعالیت داشت، یک مقدار قبولش داشتم. به خطیر گفتم که با توجه به فعالیتش در فیفا می‌داند که این رأی به سرانجام نمی‌رسد و به سود باشگاه استقلال نمی‌شود. خطیر بیان کرد که به خاطر هواداران باید به دادگاه بروم. در کمیته استیناف ۶-۵ نفر حضور دارند و من هم به عنوان عضو فوتبالی در این کمیته فعالیت می‌کنم.

تهدید تیم‌ها توهین محسوب می‌شود

او درباره تهدید تیم‌ها به ارجاع رای‌ها به دادگاه CAS بیان کرد: تهدید تیم‌ها توهین محسوب می‌شود، اما شکایت آن‌ها به دادگاه CAS حق قانونی است من نمی‌توانم خیلی مسائل را مطرح کنم.

برخی از افراد چشم‌ها را می‌بندند و توهین می‌کنند

او درباره اتهامات به کمیته استیناف بیان کرد: یک سری افراد این تهمت‌ها را می‌زنند و می‌گویند کمیته استیناف از جایی خط می‌گیرد. آن‌ها چشم‌ها را بسته‌اند، دهان‌ را باز کرده‌اند.  وظیفه‌ ما است که حکم بدهیم و آن‌ها باید قبول کنند که کمیته استیناف بر اساس قانون و آیین نامه این حکم‌ها را صادر می‌کند.

عضو کمیته استیناف درباره شکایت باشگاه سپاهان به دادگاه CAS گفت: من یک بار این موضوع را به طنز مطرح کرده بودم، اما بی دلیل و با دلیل به من و مسئولان هجمه وارد کردند. خودشان هم می‌دانند مقصر هستند و مدیرعامل را هم عوض کردند، چون مدیرعامل قبلی نفوذ نداشت. تابش قربانی این ماجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار