گل محمدی: ذهنیت بازیکنان پرسپولیس نباید به سمت قهرمانی برود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر اظهار کرد: مسئولان ورزش این اجازه را داده اند که از سوم خرداد تمرینات را شروع کنیم. به هر حال در برنامه های ما بود که امروز از بازیکنان  تست کرونا و تست خون بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره شانس قهرمانی تیمش بیان کرد: به هر حال فوتبال است و در فوتبال کسی نمی‌تواند تضمین بدهد که چه اتفاقاتی می‌افتد و غیرقابل پیش بینی است. من نمی‌خواهم بازیکنان از الان فکر کنن قهرمان هستیم. درست است که از نظر جدولی وضعیت ما خوب است اما با تیم‌هایی بازی که برای فرار از سقوط و کسب سهمیه می‌جنگند و فکر نکنم کار راحتی داشته باشیم.

گل محمدی: ذهنیت بازیکنان نباید به سمت قهرمانی باشد / بعضی ها به فکر تعطیلی لیگ نباشند

سعی می‌کنیم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان را کنترل می‌کند، بیان کرد: به هر حال بازیکنان را کم و بیش کنترل می‌کنیم، اما زیاد این کار را نمی‌کنیم و  تمرینات آن‌ها به صورت غیر حضوری پیگیری می‌شود. البته فکر می‌کنم بازیکنان نسل جدید خیلی مراقب خود هستند و به نظرم  بحث تغذیه را خیلی رعایت کردند. چند نفری را که دیدم اضافه وزن نداشتند.

گل محمدی درباره اینکه  تیم او می‌تواند روند صعودی قبل را ادامه دهد یا نه، گفت: مسئولان یک ماه به ما برای تمرین فرصت دادند و در این مدت می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. سعی می‌کنیم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. طبق برنامه  یک ماه و در واقع ۴ هفته وقت داریم و  این زمان خوبی است.

یحیی گل محمدی درباره وضعیت بازیکنان خارجی تیمش گفت: به هر حال پیروانی سرپرست تیم  به بازیکنان خارجی اطلاع داده که هرچه سریع‌تر به ایران  بازگردند. البته باتوجه به اتفاقات رخ داده اخذ بلیت پرواز‌های خارجی مقداری  سخت شده،   اما بازیکنان تلاش می‌کنند خیلی زود به ایران برگردند.  

به صراحت نگفتم که استوکس را نمی‌خواهم

او درباره اینکه استوکس را می‌خواهد یا نه، بیان کرد: من فقط این موضوع را می‌دانم که استوکس از لحاظ حقوقی و بحث‌های اداری بازیکن تیم  پرسپولیس است و باید به ایران بیاید تا تکلیفش مشخص شود. من به صراحت نگفتم که این بازیکن را نمی‌خواهم،  اما ما برای او پرونده باز کردیم و او موظف است که در ایران باشد و به وضعیت خودش رسیدگی کند. قرارداد محکمی هم با او بسته شده و اگر نخواهد بیاید، به مشکل می‌خورد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ کسی نمی‌تواند تضمین بدهد که کرونا می‌گیرد یا نه. فوتبالی‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. ما باید تلاش کنیم نشاط اجتماعی به وجود بیاوریم،   چون در ۲-۳ ماه اخیر شرایط در کشور ما سخت بوده است. ما فوتبالی‌ها تمام زندگی و کارمان به فوتبال بستگی دارد. همه ما از این فوتبال نان می‌خوریم. توصیه من این است که بعضی‌ها به فکر تعطیلی فوتبال نباشند، چون چند ماه بعد که لیگ بیستم آغاز شود آیا کسی تضمین می دهد کرونا نباشد؟

سرمربی پرسپولیس گفت: به طور طبیعی فشردگی مسابقات به بازیکنان فشار می‌آورد. البته هنوز به تیم‌های لیگ برتری برنامه‌ای نداده اند، اما فکر کنم بازی‌ها هر ۵ روز یک بار برگزار شود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها برای تست کرونا به خط شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار