مردم از حضور در تجمعات بپرهیزند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: مردم باید از حضور در تجمعات بپرهیزند و فقط برای انجام کار‌های ضروری در اجتماعات تردد کنند.

مردم از حضور در تجمعات بپرهیزندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهار‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۵۹۱ نفر شامل ۳۴۶ مرد و ۲۴۵ زن است.

او عنوان کرد: از ۲۸ مورد مثبت جدید، ۲۰ مورد در بوشهر، ۶ مورد در دشتی، یک مورد در دیلم و یک مورد در عسلویه شناسایی‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۲۰ بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی ۴۱، ۳۷، ۵۴، ۳۱، ۲۶، ۳۴، ۲۷، ۲۶، ۱۶، ۱۵، ۳۸، ۴۶ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و خانم‌هایی ۴۷، ۴۱، ۲۹ و ۳۸ ساله و چهار کودک ۱۱، ۷ و ۲ سال و ۹ ماهه که همگی در مراقبت خانگی قرار دارند.

دکتر کشمیری بیان کرد: از ۶ بیمار جدید شهرستان دشتی، سه آقای ۲۱، ۶۶ و ۱۳ ساله و سه خانم ۶۱، ۲۸ و ۱۸ ساله هستند که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند به جز یک مورد که سابقه مسافرت بین‌المللی داشته و همگی به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

او یادآور شد: یک بیمار جدید شهرستان دیلم، آقای ۳۹ ساله است که سابقه تماس با مورد مثبت داشته و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بیمار جدید شهرستان عسلویه نیز آقای ۳۸ ساله است که سابقه مسافرت بین‌المللی داشته و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.

دکتر کشمیری ادامه داد: گسترش بیماریابی در مدیریت کرونا تأثیر به سزایی دارد، اما رفت‌وآمد‌های غیرضروری افراد در جامعه همچنان نگران‌کننده است.

او بابیان اینکه مردم باید از حضور در تجمعات بپرهیزند و فقط برای انجام کار‌های ضروری در اجتماعات تردد کنند عنوان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خطرناک است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.