کشف ۳۲ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت

رئیس پایگاه پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۳۲ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از پارکینگی در حوالی خیابان بنی هاشم به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی تاجیک اظهار داشت: در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو و سوء استفاده عده‌ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا روز گذشته، خبری مبنی بر این که مالک پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان بنی هاشم اقدام به دپو و احتکار تعداد قابل توجهی از انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی کرده است ماموران انتظامی را بر آن داشت تا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران برای دستگیری و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند از این پارکینگ ۳۲ دستگاه انواع خورو شامل ۸ دستگاه پژو ۴۰۵، ۴ دستگاه پژو ۲۰۶، ۳ دستگاه تیبا، ۲ دستگاه پراید، ۲ دستگاه پرشیا، یک دستگاه وانت زامیاد، یک دستگاه پژو ۲۰۰۸، یک دستگاه هایما، دو دستگاه پژو ۲۰۷، ۴ دستگاه برلیانس سفید، یک دستگاه سمند، ۳ دستگاه ساینا کشف و مالک پارکینگ و عامل احتکار را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه به دادسرا ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار