میزان سرمایه گذاری در طرح اقدام ملی مسکن زنجان ۶ هزار میلیارد تومان است

۶ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن زنجان سرمایه‌گذاری می‌شود.

میزان سرمایه گذاری در طرح اقدام ملی مسکن زنجان ۶ هزار میلیارد تومان استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان در جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات پروژه‌های  طرح اقدام ملی مسکن زنجان، گفت: با محاسبه قیمت زمین، آورده متقاضیان و تسهیلات اعطایی، حجم سرمایه‌گذاری برای طرح اقدام ملی مسکن در این استان بدون احتساب پروژه‌های حمایتی و بنیاد برکت در مجموع بیش از ۶ هزارو ۷۷۰ میلیارد تومان خواهد بود که بسیار مهم و ارزشمند است و اقدام عملی بسیار مهمی را می‌طلبد.

حقیقی افزود: به همین دلیل، جلسات شورای مسکن استان برای اجرایی شدن این طرح باید از هر ۲ هفته یک بار و به صورت میدانی و پس از بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها تشکیل شود.

او  با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن، موضوع اصلی شورای مسکن استان زنجان است، گفت: در کنار آن باید موضوعات مختلف دیگر نیز در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار زنجان تاکید کرد: اقدامات روبنایی و اساسی مانند ساخت مسجد، مدرسه و امکانات رفاهی و تفریحی نیز باید به موازات اقدامات زیربنایی و زیرساختی مورد توجه قرار گرفته و انجام شود.

حقیقی گفت: تمام دستگاه‌ها باید مکمل کار یکدیگر باشند تا پروژه اقدام ملی مسکن در زنجان در موعد مقرر به سرانجام برسد که این امر نیازمند ورود جدی و عملیاتی مدیران دستگاه‌های مربوطه است.

او افزود: باید دستورالعملی همراه با نظام‌نامه برای تسریع و بهبود روند اتمام پروژه‌ها تدوین و ضمن کمیته‌بندی بخش‌های مختلف، نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل صورت پذیرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.