اختصاص ۱.۴ میلیارد تومان برای آسفالت شهر بستان‌آباد

شهردار بستان آباد گفت: امسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آسفالت شهر بستان آباد اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بدر آذر شهردار بستان آباد گفت: امسال یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آسفالت شهر بستان آباد اختصاص داده شده است.

 بدر آذر افزود: آسفالت معابر اصلی و فرعی در شهر بستان آباد به شدت آسیب دیده و نیازمند آسفالت ریزی، ترمیم و ساماندهی است.د

او با بیان اینکه اولویت اصلی ما در آسفالت ریزی، معابر اصلی است، گفت: متاسفانه با این اعتبار تنها یک کیلومتر از راه های اصلی شهر بستان آباد آسفالت ریزی خواهد شد.

شهردار بستان آباد، کمبود اعتبارات برای آسفالت ریزی را از دلایل اصلی کندی عملیات آسفالت ریزی در شهر عنوان کرد و گفت: برای آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر بستان آباد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

او نبود کنارگذر در شهر بستان آباد و قرار داشتن جاده ترانزیت در داخل شهر را بزرگترین دلیل کوتاهی عمر آسفالت جاده های اصلی این شهر عنوان کرد و افزود: به رغم تلاش های زیاد، آسفالت ریزی جاده ترانزیت داخل شهر که روزانه بیش از هفت هزار دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از آن رد می شود، تاکنون بی نتیجه بوده است.

بدرآذر، محدودیت منابع درآمدی در شهرداری بستان آباد و لزوم همکاری مردم برای پرداخت عوارض های شهرداری را یادآوری کرد و افزود: با این اعتبارات ما شرمنده مردم برای آسفالت ریزی معابر فرعی خواهیم بود.

او گفت: لکه گیری در معابر اصلی و فرعی با توان شهرداری در حال انجام است، اما این اندازه در شأن مردم فهیم بستان آباد نبوده و تلاش می کنیم با رایزنی ها و جذب اعتبارات لازم در جهت رضایتمندی مردم گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.