نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: فیلتر فضای مجازی راه حل مشکل نیست، بلکه با مدیریت صحیح فضای ایجاد فحشا در فضای مجازی باید کنار رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله سیدرحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در نشست خبری با خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای شهرستان بابل با بیان اینکه فضای ایجاد فحشا در فضای مجازی باید کنار رود گفت: به وزیر ارتباطات گفتم که چرا با فساد و فحشاگری در فضای مجازی برخورد نمی‌کنید؟

او افزود: فیلتر راه حل مشکل نیست، بلکه باید این فضا مدیریت صحیح شود و فضای ایجاد فحشا در فضای مجازی کنار رود.

بیشتر بخوانید: جوجه‌هایی که عربده می‌کشند + فیلم

آیت‌الله توکل بر اهمیت کار رسانه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: اگر رسانه‌ها به میدان بیایند، می‌توانند افکار عمومی را بدست بگیرند.

دوستی در لباس گرگ

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن اکنون با لباس دشمنی جلو نمی‌آید بلکه با لباس دوست می‌آید و تفکیک دوست و دشمن در راس کار باید قرار گیرد

او با بیان اینکه بحث نظامی آمریکا و ایران دیگر منتفی است، گفت: دشمن هیچوقت نمی‌آید چنین کاری را با هزینه انجام دهد بلکه با یک‌صدم این هزینه‌ها از طریق رسانه‌ها به اهداف خود می‌رسد.

انتخاب وزرا برآیند تفکرات مجلس

آیت‌الله توکل در خصوص آغاز بکار مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم اینطور که از ظواهر امر بر می‌آید، از مجلس قبلی بهتر است البته ممکن است عده‌ای در طول زمان رنگ عوض کنند و خوب یا بد شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: وزرا از برآیند تفکرات مجلس در می‌آید و اگر مجلس درست عمل کند، وزرای درستی انتخاب می‌شوند.

حکم برائت برخی اعضای شورای شهر بابل جای سوال دارد

او در خصوص آرای دادگاه در خصوص برخی اعضای شورای بابل نیز گفت: اینکه احکام سنگین برخی اعضای شورای‌شهر بابل به برائت کشیده شود برای بنده قابل هضم نیست، با اینکه مستندات آن نیز موجود است.

او با بیان اینکه به این موضوع معترض هستم، ادامه داد: حکمی که الان صادر شد، در شان نبود.

آیت الله توکل گفت: بنظر بنده در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی اگر قرار باشد قانون اجرا شود، باید بین مسجد و دیگر اماکن فرقی نباشد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار