باقی‌مانده وجه گندم کشاورزان بوشهری به زودی پرداخت می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر می‌گوید وجه ۱۰ هزار تن گندم خریده شده از کشاورزان هنوز پرداخت نشده که به زودی به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محمد هاشمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر بیان کرد: پیش‌بینی شده بود ۱۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریده شود اما تاکنون ۱۱۴ هزار تن گندم به انبارها تحویل  شده است.

او افزود: مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان بابت خرید ۱۰۴ هزار تن از گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شده و هزینه خرید ۱۰ هزار تن دیگر به زودی پرداخت می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر ادامه داد: در این استان ۱۲ انبار شامل ۵ انبار اداره کل غله و ۷ انبار مباشر تعاون روستایی، گندم  را از کشاورزان تحویل می‌گیرند.

هاشمی عنوان کرد: ۱۰۰ هزار تن از گندم‌های خریداری شده به صورت مستقیم به انبار‌های پنج گانه اداره کل غله و ۱۴ هزار تن دیگر نیز از طریق انبار‌های مباشر تحویل شده است.

کشتی حامل برنج به بوشهر می‌آید

او همچنین گفت: به زودی پنجمین کشتی حامل برنج در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد و این طور میزان برنج‎های وارد شده به این بندر در قالب کالای اساسی به ۵۷ هزار تن افزایش می‌یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر بیان کرد: دو هزار تن برنج و هزار تن شکر در انبار‌های این اداره کل موجود است و توزیع این اقلام از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.