جلوگیری از برپایی چادر و اسکان مسافران در پارک‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از هرگونه برپایی چادر و اسکان مسافران و گردشگران در مکان‌های عمومی، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهری جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان کنترل مبادی ورودی شهرستان‌ها به خصوص در تعطیلات عید سعید فطر را با جدیت پیگیری کنند و بر آن نظارت داشته باشند.

او افزود: مأموران ایست و بازرسی مستقر در ورودی شهرستان‌ها در صورت مشاهده افراد آلوده به ویروس کرونا آنان را برای بستری، درمان و قرنطینه هدایت کنند.

عباسی اضافه کرد: از تمامی هموطنانی که قصد سفر به چهارمحال و بختیاری را دارند تقاضا می‌شود تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا به این استان سفر نداشته باشند.

او ادامه داد: با توجه به تبدیل وضعیت زرد به قرمز برخی استان‌های همجوار با چهارمحال و بختیاری، احتمال شیوع ویروس کرونا با افزایش مسافرت‌ها وجود دارد.

عباسی گفت: به همین لحاظ از مردم تقاضا می‌شود تا از هرگونه سفر و تردد‌های غیرضروری خودداری و پرهیز کنند.

او افزود: شهرداران استان از هرگونه برپایی چادر و اسکان مسافران و گردشگران در مکان‌های عمومی، پارک ها، بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهری جلوگیری نمایند.

عباسی اضافه کرد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این راستا به مأموران شهرداری‌های استان کمک کند.

او ادامه داد: تمامی مراکز خدماتی مرتبط با مکان‌های تفریحی و توریستی در تعطیلات عید سعید فطر تعطیل است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.