بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید فطر/ دادن خدمات حضوری در واحدهای پذیرایی بین راهی بعد از ماه رمضان

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: موزه‌ها واماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید سعید فطر در صورت مساعد بودن شرایط باز می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا مصوب شد موزه‌ها و اماکن تاریخی بعد از تعطیلات عید سعید فطر در صورت مساعد بودن شرایط با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در قالب بازدید‌های انفرادی میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان باشند.

خزائلی افزود: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بازدید از قلعه حسن صباح و حضور در منطقه گردشگری دریاچه اوان همچنان ممنوع است و ارئه خدمات به گردشگران در این مناطق بعد از تعطیلات عید فطر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.

او افزود: ارائه خدمات حضوری به گردشگران در مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی استان هم مانند رستوران‌های درون شهری با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط پرسنل و مراجعان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

خزائلی ادامه داد: هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی استان شامل هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها و هتل آپارتمان‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی پذیرای گردشگران هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.