تیراندازی در قدس اشغالی

پایگاه خبری تایمز اسرائیل از وقوع دو تیراندازی در قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، بر اثر وقوع دو تیراندازی در قدس شرقی در شب گذشته، شماری زخمی شدند.

پایگاه خبری تایمز اسرائیل گزارش داد یک دختر چهارساله فلسطینی چهارشنبه شب بر اثر اصابت گلوله به سرش در منطقه عیساویه به شدت زخمی شد و حال وی وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های عبری زبان، هویت این دختر ۴ ساله را شناسایی کرده و اعلام کردند این دختر «رفیف القراعین» نام دارد. پس از این حادثه، این دختر ۴ ساله به مرکز درمانی هداسا در سرزمین‌های اشغالی منتقل شد. مقامات بیمارستان گفته اند وی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) نگهداری می‌شود و حال وی وخیم گزارش شده است.

پایگاه خبری یدیعوت آحارونوت اسرائیل نیز به نقل از یکی از نزدیکان این دختر فلسطینی نوشته خانواده وی بر سر سفره افطار نشسته بودند که ناگهان این گلوله به سر این دختر اصابت کرد.

این فرد همچنین گفته هیچ درگیری و حتی مشاجره‌ای در آن زمان در آن منطقه وجود نداشته و آن‌ها نمی‌دانند این گلوله از کجا شلیک شده و اصلا چطور این اتفاق رخ داده است.

همچنین در رخدادی دیگر، یک مرد نقابدار بسوی یک مغازه دار و پسر سه ساله وی در اردوگاه پناهندگان فلسطینی «شعفاط» شلیک کرد که هر دوی آن‌ها زخمی شدند. البته میزان جراحت این دو نفر وخیم گزارش نشده است.

ساکنان محلی گفته اند پیشتر نیز در این مغازه تیراندازی رخ داده بود.

طبق اعلام پایگاه تایمز اسرائیل، هنوز نشانه‌هایی وجود ندارد که نشان دهد این دو حادثه با هم مرتبط بوده اند یا خیر. پلیس رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه گفته است تحقیقاتی را در خصوص این دو تیراندازی به راه انداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار