بهسازی و تعمیرات اساسی در قطب حمل و نقل بار استان یزد

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: عملیات بهسازی و تعمیرات اساسی پایانه بار و تیرپارک استان یزد تا عید سعید فطر به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حامد معتمدی معاون فنی و نظارت بر بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: با توجه به عمر بالای ساختمان ها، محوطه و تاسیسات پایانه بار و تیرپارک استان یزد که به عنوان قطب حمل و نقل بار استان محسوب می‌شود، این اداره کل به منظور انجام تعمیرات اساسی در پایانه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به رانندگان سراسر کشور از انتهای سال ۱۳۹۸ اقدام به عقد قرارداد کرد.

او افزود: در حال حاضر عملیات تعمیر آبروها، جداول، ساختمان‌های اداری، تاسیسات برقی و رنگ آمیزی با پیشرفت ۸۰ درصد همراه است و رانندگان و کاربران تا انتهای ماه مبارک رمضان، شاهد تغییرات اساسی در ظاهر و کارکرد اجزای پایانه خواهند بود.

معتمدی اظهار داشت: در سال‌های گذشته با اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد ریال، طرح آبرسانی و آتش نشانی محوطه پایانه بار استان یزد انجام شد و هم اکنون مرحله اجرا و تکمیل سیستم آبیاری قطره‌ای در محوطه‌ی فضای سبز ۲۶ هکتاری پایانه بار استان، در حال انجام است.

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری استان یزد ادامه داد: بهینه سازی سیستم آبیاری فضای سبز در سال‌های گذشته باعث کاهش ۳۵ درصدی آب شرب شهری و کاهش ۲۵ درصدی آب کشاورزی پایانه بار در سال ۱۳۹۸ شد که قطعا اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای سبب کاهش محسوس آب مصرفی در سالجاری خواهد شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار