استاندار بوشهر گفت: درصد بیکاری استان بوشهر از ۱۱.۲ درصد در سال ۹۶ به ۹.۹ در سال ۹۸ کاهش یافت.

نرخ بیکاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امروز در نشست شورای اداری بیان کرد: درصد بیکاری کشور در سال ۹۶، ۱۱.۹ درصد و استان بوشهر ۱۱.۲، در سال ۹۷ این آمار در کشور ۱۲ درصد و در استان بوشهر ۱۰.۵ درصد و پارسال درصد بیکاری کشور به ۱۰.۶ درصد و استان بوشهر به ۹.۹ درصد کاهش یافت و این تغییرات با تلاش مضاعف مدیران و حمایت خوب نمایندگان استان محقق شده است.

او ادامه داد: با حمایت و همراهی نمایندگان زمینه تسریع در اجرای طرح مهم راه آهن بوشهر فراهم شد و یکی از اقدامات ماندگار با تعامل نمایندگان بود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: با وجود مشکلات مالی کشور، اما با همت و تلاش و همراهی همه مدیران استانی، مسیر توسعه استان متوقف نشده و عمر پروژه‌های عمرانی استان کوتاه شد.

گراوند افزود: اگر بخواهیم تعبیر امام راحل در مورد مجلس که فرمود مجلس باید در راس امور باشد حفظ شود، باید شان و منزلت مجلس به عنوان ریل گذار توسعه کشور حفظ شده و مورد احترام باشد.

او تاکید کرد: باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم و این کار دوام و بقا و توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به تعامل نمایندگان دور دهم استان در مجلس با مدیران استانی گفت: اگر همدلی و تعامل و کمک‌های متقابل نمایندگان و مدیران نبود توسعه استان محقق نمی‌شد.

گراوند با اشاره به نقش تاثیرگذار نمایندگان مجلس در توسعه استان افزود: نقش مهم و اثرگذار نمایندگان مجلس در توسعه و پیشرفت استان را نباید کمرنگ کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.