کمک ۱۲ میلیون تومانی به آسیب دیدگان آتش سوزی محله جنگلوک چابهار

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار گفت: ۳۳ عدد کارت هدیه هر یک به ارزش ۳۸۰ هزار تومان با هدف التیام بخشی به آسیب دیدگان آتش سوزی محله کپری و فقیرنشین جنگلوک چابهار اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا گلزاری‌مقدم رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار گفت : خوشبختانه با نیت خیر مردم در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش تعداد حامیان ایتام هستیم و تعداد ۲۴ یتیم فاقد حامی نیز در این ماه مبارک دارای حامی مادی و معنوی شدند.

اوبا اشاره به خسارت دیدن تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در حادثه اخیر، تصریح کرد: به دنبال ایجاد شرایطی هستیم که با کمک خیرین و انجمن‌های خیریه بتوانیم این تعداد از مددجویان ساکن در منطقه جنگلوک را که از مسکن مناسب برخوردار نیستند صاحب مسکن ایمن کنیم.

مدیرکمیته امداد چابهار با اشاره به اینکه حمایت مادی و معنوی توسط حامیان به ایتام ضروری است، ادامه داد: این نهاد با بیش‌از یکهزار یتیم خدماتی همچون جهیزیه، مسکن، کمک هزینه تحصیلی و لوازم منزل را توسط حامیان به آنان اعطا می‌کند.

آتش سوزی محله فقیرنشین و سکونتگاه غیررسمی با نام جنگلوک در نزدیکی دریا بزرگ و شرکت نفت شهر چابهار روز ۱۸ اردیبهشت خسارات مالی زیادی برای ساکنان این محله کپری ببار آورده است.

این آتش سوزی هر چند خسارت جانی نداشت، اما اندک اموال مردم محروم و فقیرنشین در کپر‌های جنگلوک در آتش سوخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا باید کپرنشین داشته باشیم!
مجتمع اقامتگاهی بسازید و بهشون سالانه اجاره بدید با اجاره ناچیز
که کارگران فصلی و زاغه نشین ها را اسکان داده باشید
آخرین اخبار