تولید ۷۲ هزار و ۵۳۳ تن آهن اسفنجی /ارتقای رکورد تولید ماهیانه در فولاد سفیددشت

همزمان با دومین ماه از سال جهش تولید، ۷۲ هزار و ۵۳۳ تن آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جمشید علی بابایی مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: همزمان با دومین ماه از سال جهش تولید، کارکنان پرتلاش واحد احیای مستقیم این شرکت با تولید ۷۲ هزار و ۵۳۳ تن آهن اسفنجی، موفق به ارتقای دو هزار و ۲۲۸ تنی رکورد تولید ماهیانه نسبت به آخرین رکورد در دی ماه ۹۸ شدند.

او از تولید بیش از دو میلیون تن آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم از آغاز راه اندازی ابراز امیدواری کرد: با تأمین گندله مورد نیاز و قطعات یدکی اصلی بتوان روند تولید را حفظ کرد.

علی بابایی با اشاره به پیشرفت ۸۲ درصدی روند اجرای پروژه فولادسازی شرکت اضافه کرد: امیدواریم تا پایان امسال با راه اندازی این واحد، در بهره برداری از واحد فولادسازی و ریخته گری نیز مانند واحد احیای مستقیم در بین واحد‌های فولاد استانی پیشتاز باشیم.

او ادامه داد: پیمانکاران کنسرسیوم اجرایی پروژه فولاد سازی با افزایش تعداد شیفت کار خود می‌توانند ضمن جبران تأخیرات در اجرا فعالیت‌های پروژه نیز تسریع و تا پایان بهمن ماه عملیات نصب تکمیل گردد و وارد فاز راه اندازی گردیم.

کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری در سفید دشت دارای سه فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی است و به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرح‌های هفتگانه فولاد کشور به شمار می‌رود.

شهرک صنعتی سفید دشت از توابع شهرستان بروجن، در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.