شمخانی در پیامی به دولت و ملت لبنان:

قدرت مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مسأله فلسطین ثابت قدم است.

قدرت مقاومت روز به روز بیشتر می‌شودبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان پیامی ویژه برای دولت، ملت و مقاومت در لبنان فرستاد.

شمخانی در این پیام عید مقاومت و آزادسازی جنوبی لبنان از لوث رژیم صهیونیستی توسط مجاهدان را تبریک گفت.

 دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ضمن اعلام اینکه سالروز آزادسازی جنوب لبنان با سالروز آزادسازی خرمشهر همراه شده، افزود: قدرت ایمان و عقیده، قادر به نابودی توطئه‌های شیاطین متکبر است.

او ادامه داد: امروز توانایی مقاومت اسلامی فلسطین با تحقق توازن قوی علیه رژیم صهیونیستی در منطقه آشکار شده، موضوعی که به وضوح در آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ تا شکست صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ و در مقابله با توطئه‌های صهیونیستی تکفیری نمودار شد؛ قدرت مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود.

شمخانی تأکید کرد: شکی نیست که حزب‌الله قوی‌ترین حامی برای امنیت لبنان و دِژی است که در مقابل طمع و حرص رژیم صهیونیستی به این کشور ایستاده، همانگونه که ایستادن حزب‌الله در کنار جبهه مقاومت در خط مقدم، شبح تروریست تکفیری عبری آمریکایی را از منطقه و جهان دور کرد.

او سپس تصریح کرد: اگر این فداکاری‌های نبود «ویروس تروریستی داعش» و جریان سَلَفی تکفیری اروپا را در برگرفته و قاره سبز را به ویرانه تبدیل کرده بود، اتفاقی که برای حلب، تدمر، موصل و فلوجه رخ داد.

شمخانی در ادامه یادی از فرماندهان مقاومت مانند شهید «قاسم سلیمانی»، شهید «عماد مغنیه» و شهید «مصطفی بدرالدین» کرد و گفت: این افراد زندگی خود را در راه مقاومت و تضمین آرامش برای ملت‌های منطقه و جهان دادند.

او در پایان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مسأله فلسطین ثابت قدم است و در مقابل فشار‌های نظام تروریستی آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین حامی رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسلیم نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار