سخنگوی شورای علمای شعیه افغانستان:

مجامع بین المللی بر اساس وظیفه انسانی در دفاع از حقوق ملت فلسطین اقدم کند

 سخنگوی شورای علمای شیعه افغانستان از مجامع بین المللی بویژه سازمان ملل خواست بر اساس وظیفه انسانی در دفاع از حقوق ملت فلسطین اقدم کند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی شورای علمای شعیه افغانستان گفت: تا زمانی که مساله فلسطین حل نشود جهان روی امنیت را نخواهد دید.

«محمد فیاض ارزگانی» اظهار داشت:  روز جهانی قدس در حقیقت زنده نگهداشتن فریاد ملت مظلوم فلسطین و حقوق پایمال شده و سرزمین اشغال شده این مردم است.

این عالم دینی افغانستان افزود  شماری از کشورها و قدرت های جهان تلاش می کنند که فریاد فلسطین فراموش و صدای این ملت ستم دیده برای همیشه خاموش شود که با همت مسلمانان آزاده جهان این خواب آنها هرگز تعبیر نخواهد شد..

 سخنگوی شورای علمای شیعه افغانستان از مجامع بین المللی بویژه سازمان ملل خواست بر اساس وظیفه انسانی در دفاع از حقوق ملت فلسطین اقدم کند.

به نوشته ایرنا، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کردند و بعد از آن همه ساله مسلمانان در سراسر جهان در این روز  خشم و انزجار خود را از جنایات صهیونیستها و کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.