برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در قم تجلیل شدند

برگزیدگان حوزوی چهارمین جشنواره ملی ایثار در نشستی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، امروز در نشستی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از برگزیدگان حوزوی چهارمین جشنواره ملی ایثار تجلیل شد.

حجت الاسلام ملک دار ،مسئول مرکز طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه با اشاره به فراخوان این جشنواره از مهر پارسال از معرفی ۱۲ برگزیده حوزوی در این جشنواره خبر داد.

او با اشاره به معرفی ۷۱ نفر برگزیده علمی در دوره چهارم این جشنواره افزود: جشنواره ملی ایثار از سال ۹۵ از بین دانش آموختگان برتر علمی که ایثارگر، جانباز، آزاده و خانواده این قشر‌ها باشند نفراتی را بر اساس نظر داوران و کمیته‌های علمی به عنوان برگزیده معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام ملک دار، وزارت بهداشت و درمان، وزارت علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش را چهار دستگاه آموزشی دیگر دانست که همزمان در زیر مجموعه این جشنواره برترین‌های علمی ایثارگر را معرفی می‌کنند.

این جشنواره قرار بود در اسفند برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت محدود امروز در مرکز مدیرت حوزه‌های علمیه در جمکران برگزار شد.

رئیس حوزه‌های علمیه در این آئین نقش ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا را در جهت گیری انقلاب اسلامی و ارائه گفتمان نو به دنیا بسیار تاثیر گذار بیان کرد.

آیت الله اعرافی انقلاب اسلامی را همراه با مقاومت در برابر ظلم، پرچمدار فکر و معارف نو دانست و افزود: جبهه مقاومت و درخشش جبهه مقاومت یک روی سکه انقلاب و نشر معارف دینی روی دیگر این سکه است.

او ایثارگران و جانبازان حوزوی را ارزشمند دانست و گفت: حوزه علمیه برای قشر ایثارگر احترام زیادی قائل است و امیدوارم گام‌های که برداشته شده مستمر باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا ماسک ندارند
آخرین اخبار