تحویل ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان سروآبادی

۴۰ سری جهیزیه توسط سپاه در شهرستان سروآباد به نوعروسان نیازمند تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ جعفر غفاریان فرمانده سپاه ناحیه سروآباد در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها گفت: سپاه در راستای تشویق و ترویج سنت حسنه ازدواج و ترغیب جوانان به این سنت اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرده و در این راستا سپاه طی ۵ مرحله اقدام به اهدای ۱۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان کرد که ارزش آن‌ها ۱۵ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: مرحله پنجم اهدای جهیزیه امروز انجام شد که ۴۰ سری به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان است که هر سری شامل یخچال، تلویزیون، بخاری، لباسشویی، آبگرمکن، فرش و اجاق گاز است.

فرمانده سپاه سروآباد اضافه کرد: سپاه در کنار تامین امنیت و آرامش جامعه محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه را در اولویت کاری خود قرار داده که یکی از این اقدامات حمایت از نوعروسان و نو دامادان است که توانایی تامین جهیزیه و اجناس ضروری زندگی مشترک را ندارند.

غفاریان یادآور شد سپاه سروآباد در ماه مبارک رمضان نیز سه هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی را در بین خانوار‌های بی بضاعت و نیازمند جامعه که در بحث ویروس کرونا دچار آسیب شده بودند، توزیع کرد.

او تاکید کرد: ارزش هر بسته غذایی که شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و خرما بود ۳۰۰ هزار تومان بود که در مجموع بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای این منظور هزینه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.