بازگشایی تدریجی مراکز اقامتی رسمی استان یزد در آستانه عید فطر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از بازگشایی تدریجی مراکز اقامتی و گردشگری استان در آُستانه عید فطر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هما خورشیدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: به دلیل انجام سفر‌های کاری یا اضطراری هموطنان نظیر سفر‌های درمانی و غیره به استان و به منظور استفاده مسافران از خدمات رسمی گردشگری و جلوگیری از فعالیت واحد‌های غیرمجاز، مراکز اقامتی به تدریج بازگشایی می‌شوند.

او  با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات عید فطر، افزود: برای اینکه مردم بتوانند از سفر هوشمندانه بهره‌مند شوند و از خدمات رسمی گردشگری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی استفاده کنند، این مراکز فعال خواهند شد.

خورشیدی اظهار داشت: تمام مراکز گردشگری اعم از هتل ها، بومگردی‌ها و غیره ملزم به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری از این وزارت برای رعایت نکات بهداشتی در مراکز خود هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: از امروز مراکز گردشگری روباز و طبیعت گردی نیز با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار