دبیر کل جنبش انصارالله: اسرائیل تهدیدی برای تمامی امت اسلام است

دبیر کل جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادآور مسئولیت امت اسلامی در قبال مقدسات است گفت که اسرائیل تهدیدی علیه تمامی امت اسلامی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی  در سخنرانی خود به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس نام‌گذاری شد تا مسئولیت امت اسلامی در قبال مقدسات اسلامی را یادآور شود.

وی افزود: مقدسات، ارکانی اصلی است که امت اسلامی حول محور آن قرار دارد و حالت نمادین بزرگی است که داشته‌های امت اسلامی را حفظ می‌کند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: دشمن اسرائیلی تهدیدی علیه تمام امت اسلامی است و این تهدید تنها به ابعاد نظامی و امنیتی محدود نیست.

بدرالدین الحوثی گفت: مسئله قدس از همان روز اول تا امروز در سطح یک خطر به آن توجه نشده است و بیشتر رژیم‌ها و ملت‌های منطقه نسبت به حجم این خطر رویکرد واضحی ندارند.

دبیر کل جنبش انصارالله با اشاره به اینکه مواضع ارتجاعی و سلفی مقابل فلسطین و مقدسات افزایش یافته، گفت: مردم عادت کرده‌اند که فقط مواضع طرف‌های رسمی در قبال مسائل امت اسلامی در قالب کنفرانس یا اجلاس و نشست مطرح شود.

وی افزود: سید حسین بدرالدین الحوثی معتقد بود که بیشتر تعاملات مسلمانان با مسئله قدس تا حد زیادی از بازگشت به قرآن کریم فاصله دارد.
 
عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد: فقدان چشم‌انداز روشن در بین امت اسلامی، طمع دشمنان مقابل آن را برانگیخته و این همان منشأ مشکلاتی است که امروز امت اسلامی با آن روبه‌روست.

دبیر کل جنبش انصارالله گفت: یهودیان صهیونیست در مرتبه اول دشمنی با مسلمانان قرار دارند و برای این دشمنی برنامه‌ریزی ها و توطئه‌های بسیاری صورت گرفته است. قرآن راهبرد و ابزارهای آنها برای دشمنی با اسلام را برملا ساخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار