آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ البرز در ایام تعطیلات پیش رو

رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: اورژانس ۱۱۵ البرز در تعطیلات پیش‌رو و هنگام برگزاری نماز عید فطر در آماده باش کامل قرار دارد.

مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با قرار گرفتن در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و نیز پشت سر گذاشتن ایامی که به دلیل شیوع کرونا ویروس، محدودیت در تردد و سفر‌های بین استانی را تجربه کردیم، اشتیاق وافری در مردم کشورمان در زمینه اقدام به سفر ایجاد شده است.

او افزود: این امر موجب افزایش بار ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان البرز خواهد شد.

رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز همچون سال‌های گذشته اقدام به استقرار واحد‌های عملیاتی خود در جاده‌های پر تردد از جمله جاده چالوس، اتوبان تهران قزوین، جاده قدیم کرج قزوین و جاده اشتهارد کرده است.

بابایی افزود: به همین منظور ضمن آماده باش، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۷ دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه موتورلانس و یک فروند بالگرد در دو نوبت صبح و عصر با قرار گیری در مسیر‌های پرتردد، آماده ارائه خدمات درمانی و پوشش حوادث احتمالی خواهند بود.

او گفت: همچنین در روز عید سعید فطر و همزمان با برگزاری نمازعید، با استقرار ۱۳ تیم عملیاتی اورژانس در مصلی‌ها و یا مساجد جامع در سطح استان البرز، آمادگی ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به نمازگزاران را خواهیم داشت.

گفتنی است استقرار جاده‌ای آمبولانس‌های اورژانس البرز از بعد از ظهر چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ظهر سه شنبه ۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.