روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام

شخصیت‌ها، سازمان‌ها، نهادها، تشکل‌ها و گروه‌های مختلف بوشهر با صدور بیانیه‌هایی بر تداوم حمایت از آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف تاکید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  شخصیت‌ها، سازمان‌ها، نهادها، تشکل‌ها، انجمن‌ها و گروه‌های مختلف در استان بوشهر با انتشار بیانیه‌هایی به مناسبت روز جهانی قدس، حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین را اولویت مسلمانان خواندند و بر تداوم این مسیر تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، امامان جمعه، روحانیان، دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان، دستگاه‌های اجرایی و قضائی، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان، سازمان‌های مردم نهاد، پایگاه‌های بسیج، اصناف و بازاریان، و دیگر سازمان‌ها، گروه‌ها با صدور بیانیه‌هایی اعلام کردند  اگر چه  امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در استان و کشور برگزار نمی‌شود، اما اهمیت این روز بیش از همیشه تاریخ است.

در این بیانیه‌ها تاکید شده است، مردم استان بوشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی که به نام قبله اول مسلمانان نام گرفته، مانند همیشه به یاد قدس شریف و مردم فلسطین هستند و امسال با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای پیام خود را در حمایت از آزادی قدس شریف به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.