عجب شیر،یکی از شهرستان های کم خطردر بحران کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود:عجب شیر ، یکی از شهرستان‌های کم خطر محسوب می شود، تا به این لحظه آمار مبتلایان کووید ۱۹ در این شهرستان ۱۲۵ نفر است که از این تعداد ۸ نفر فوت، ۵ نفر بستری و مابقی افراد بهبود یافته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد حسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه مجمع سلامت و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان عجب شیر افزود:اگر شرایط حاکم در شهرستان به لین روال پیش برود میتوانیم کرونا را در عجب شیر کنترل کنیم.

او علت سفید اعلام کردن شهرستان عجب شیررا تعداد کم بیماران بستری کرونا اعلام کرد و افزود: هزارو 488 نفر در این شهرستان به مراکز 16 ساعته مراجعه و از خدمات بهداشتی استفاده کرده اند.

صومی این نوید را به مردم شهرستان داد که مجوز ایجاد سی تی اسکن در عجب شیر صادر شده است.

او علت سفید اعلام کردن شهرستان عجب شیررا تعداد کم بیماران بستری کرونا اعلام کرد و افزود: هزارو ۴۸۸ نفر در این شهرستان به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه و از خدمات بهداشتی استفاده کرده اند.

صومی این نوید را به مردم شهرستان داد که مجوز ایجاد سی تی اسکن در عجب شیر صادر شده است.

اودر بخش دیگر سخنان خود به بیمارستان نیمه کاره ۸۲ تختخوابی عجب شیر اشاره کرد و گفت: بسیار متاسفیم که بیمارستانی از سال ۹۰ شروع شده و تا به امروز به اتمام نرسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بر اساس مکاتبات انجام شده و قول‌های مساعدسعی داریم تا پایان سال این بیمارستان را به بهره برداری برسانیم.

اوپیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۷۲ در صد اعلام نمود. افزود: امیدواریم هرچه سریعتر بیمارستان جدید عجب شیر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل موقت داده شود تا نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم.

صومی با بیان اینکه امروز امروز آزمایش کرونای ۵۵ نفر در استان مثبت شد ه است افزود: مجموع مبتلایان کرونا در استان به ۷۹۲۴ نفر رسیده است که از این تعداد 447 نفر فوت شده اند.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار