سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم خبر داد؛

سومین مرحله کمک‌های حمایتی به تاکسی داران قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم از اختصاص کمک پنج میلیون ریالی به ۵۷ تاکسی دار قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره به شرایط ایجادشده اقتصادی برای اقشار مختلف با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قم و خانواده تاکسیرانی با شیوع ویروس کرونا دچار آسیب‌های بسیاری شده و نیازمند حمایت‌های گسترده هستند.

او خانواده تاکسیرانی را با جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر موردتوجه قرار داد و افزود: با شیوع ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های اجتماعی و رعایت شهروندان در استفاده نکردن از حمل‌ونقل عمومی بیش از ۱۰ هزار تاکسی‌دار دچار مشکلات معیشتی شده است.

یزدی با ابراز تأسف از وجود محدودیت‌های مالی سازمان تاکسیرانی، تصریح کرد: از زمان شروع ویروس کرونا دو طرح حمایتی از تاکسی‌دار‌ها اجراشده و مرحله سوم آن در دست اقدام است.

اوکمک پنج میلیون ریالی به ۶۰۸ تاکسیران قمی را نخستین مرحله حمایتی سازمان تاکسیرانی قم اعلام کرد و گفت: در فاز دوم نیز تعداد ۷۰۰ نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی به اتحادیه تاکسی‌دار‌های تهران معرفی‌شده‌اند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از اختصاص دوباره ۵۷ کمک پنج میلیون ریالی به رانندگان خبر داد و عنوان کرد: در فاز سوم حمایت‌های سازمان از تاکسیران‌ها ۵۷ مورد دیگر شناسایی‌شده و مورد حمایت قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید؛ حمایت مالی پنج میلیون ریالی از ۶۰۸ تاکسی‌دار قم


یزدی ادامه حمایت‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تاکسی‌دار‌ها را نیازمند اعتبارات ملی دانست و تأکید کرد: وظیفه ما حمایت از خانواده تاکسیرانی بوده و از هیچ کمکی در این برهه از زمان به این خانواده‌ها دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.