آخرین وضعیت ۲ آزادکار عنواندار جویباری برای بازگشت به میادین کشتی

رضا یزدانی و مسعود اسماعیل پور برای بازگشت به میادین کشتی شرایط متفاوتی را دنبال می‌کنند.

آخرین وضعیت ۲ آزادکار عنواندار جویباری برای بازگشت به میادین کشتیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تعویق بازی‌های المپیک و تدوین چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برخی از کشتی گیران که به نظر می‌رسید به دوران بازنشستگی نزدیک شده اند بدشان نمی‌آید شانس خود را بار دیگر برای بازگشت به میادین امتحان کنند.

بر همین اساس صحبت‌هایی از بازگشت رضا یزدانی و مسعود اسماعیل پور ۲ کشتی گیر جویباری عنواندار جهان مطرح شد که ظاهراً عزم یزدانی برای ملی پوش شدن دوباره بیشتر جزم است چرا که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست تشریح چرخه انتخابی تیم‌های ملی در جمع خبرنگاران صراحتاً از بازگشت دوباره یزدانی خبر داد و اعلام کرد: همه کشتی گیران اگر توانایی دارند می‌توانند طبق قانون وارد چرخه انتخابی شوند. رضا یزدانی به تازگی اعلام کرده می‌خواهد کشتی بگیرد. او قهرمان بزرگی است که امیدوارم موفق باشد.

اما مسعود اسماعیل پور که هیچگاه به صورت رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده بود علی رغم آنکه خودش دوست دارد باز هم کشتی بگیرد، ولی به دلیل برخی مشکلات شانس چندانی برای بازگشت به میادین ندارد.

اسماعیل پور با ۲ مدال نقره و برنز جهان در این خصوص اظهار داشت: این روز‌ها مشغله کاری زیادی دارم، اما مهمتر از آن مصدومیتی است که با آن مواجه هستم، حقیقت استخوان مچ دستم مشکل جدی دارد و با وجود آنکه چندین بار تراشیده شده، ولی هنوز وضعیت مطلوبی ندارد و با این اوصاف کشتی گرفتن برای من سخت است.

بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید با اجرای چرخه انتخابی کدامیک از کشتی گیران هوس ملی پوش شدن دوباره را خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: نماینده ایران در جلسه کمیسیون های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار