برگزاری امتحانات دانشگاه شهرکرد به صورت مجازی

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد، از برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، امتحانات تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه در نیمسال دوم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات به صورت مجازی، چندین روش مختلف برای برگزاری امتحانات وجود دارد که به صورت راهنما به استادان پیشنهاد می‌شود و استادان مربوطه روش متناسب با دروس خود را انتخاب می‌کنند.

مشتاقی اضافه کرد: زمان شروع امتحانات نهایی از ۱۴ تیر تا ۱۴ مرداد خواهد بود.

او با اشاره به برگزاری کلاس‌های عمومی ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط، کلاس‌های دروس عملی، کارآموزی و کارورزی در مرداد و شهریور ۹۹ به صورت فشرده با رعایت پروتکل‌های سلامت به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

مشتاقی در خصوص امتحانات گروه معارف نیز گفت: امتحانات دروس گروه معارف مطابق برنامه ابلاغی از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

او افزود: زمان شروع نیمسال بعدی (نیمسال اول ۹۹) روز ۲۹ شهریور و همچنین زمان حذف اضطراری نیمسال جاری از ۲۰ تا ۲۵ خرداد ۹۹ خواهد بود، دانشجویان کارشناسی حداکثر دو درس تئوری و دانشجویان کارشناسی ارشد یک درس تئوری را می‌توانند حذف اضطراری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.