استقرار ۷۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در چهارمحال و بختیاری

همزمان با عید سعید فطر، ۷۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سراسر استان چهارمحال و بختیاری مستقر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید فطر، ۷۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سراسر استان مستقر می‌شود.

او افزود: این تعداد پایگاه در محل برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سطح استان با مجوز و آرم مخصوص شورای زکات مستقر می‌شوند.

ملک پور با اشاره به توزیع ۲۴ هزار پاکت جمع‌آوری زکات فطره در بین مردم استان اضافه کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان طبق احکام شرعی به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.

او با بیان اینکه روش‌های الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره نیز در نظر گرفته شده است ادامه داد: شماره کارت ۴۳۶۲ ـ ۵۰۰۵ ـ ۹۹۷۹ ـ ۶۰۳۷ و شماره‌گیری کد #۰۳۸*۲*۵*۸۸۷۷* برای دریافت زکات فطره عام در نظر گرفته شده است.

ملک پور با اشاره به اینکه سادات تنها می‌توانند از سادات زکات فطره دریافت کنند گفت: سادات می‌توانند زکات فطره خود را از طریق شماره کارت ۲۶۳۹ ـ ۵۰۰۶ ــ ۹۹۷۹ ـ ۶۰۳۷ و شماره‌گیری کد #۰۳۸*۱*۵*۸۸۷۷* به دست سادات نیازمند برسانند.

او افزود: شماره‌گیری کد #۰۳۸*۳*۵*۸۸۷۷* برای پرداخت کفاره عمد و #۰۳۸*۴*۵*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت کفاره غیرعمد در نظر گرفته شده است.

ملک پور اضافه کرد: پارسال مردم استان ۲۳ میلیارد ریال زکات فطره پرداخت کرده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه رسیده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.