افت فشار آب در بندرماهشهر به علت آبگیری مخازن ذخیره آب

مدیر منطقه آبفا بندرماهشهر گفت: ما در برخی ساعات روز به علت آبگیری مخازن ذخیره آب، نسبت به کاهش فشار پمپاژ آب اقدام می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین امیری مدیر منطقه آبفا بندرماهشهر گفت: ما در برخی ساعات روز به علت آبگیری مخازن ذخیره آب، نسبت به کاهش فشار پمپاژ آب اقدام می‌کنیم.

او افزود: با توجه به محدودیت آب ورودی به شهرستان بندرماهشهر آبفا به ناچار در برخی ساعات روز فشار آب را کاهش می‌دهد.

امیری بیان داشت: ساعاتی که ما افت فشار آب داریم طی بررسی‌های صورت گرفته ساعاتی است که مردم مصرف کمتری در آن ساعات را دارند و آب ذخیره شده در مخازن را در دیگر ساعات روز با نهایت ظرفیت فشار به سمت شبکه آب پمپاژ می کنیم تا در شهرستان دچار کم آبی و افت فشار نشویم.

مدیر منطقه آبفا بندرماهشهر تصریح کرد: ساعات افت فشار آب روزانه از ساعت ۲۴ الی ۴ صبح و ساعت ۱۴ الی ۱۷ نیز می‌باشد که این کاهش فشار در برخی مناطق منجر به کاهش فشار آب و در برخی مناطق منجر به قطع آب می شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که چرا در برخی خیابان‌ها در ساعات افت فشار ممکن است برخی منازل آب را با فشار مطلوب دریافت کنند و در دیگر منازل آب انشعابات قطع باشد گفت: نحوه انشعاب گیری مشترکین عزیز از شبکه توزیع آب متفاوت است و گاهی انشعابات برخی منازل به نحوی است که شاید اصلاً در طول روز با قطع آب مواجه نباشند اما برخی منازل با کمترین کاهش فشار و در در تاسیسات منجر به افت یا قطع آب مصرفی نیز شوند.

او ادامه داد: مشترکان عزیز آبفا ضمن رعایت نکات بهداشتی به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب نیز دقت لازم را داشته باشند و توصیه می کنم برای راحتی و رفاه خود و خانواده  نسبت به تهیه مخزن ذخیره آب اقدام کنند تا در ساعات افت فشار آب و اتفاقات حاصل از تعمیرات در تاسیسات شکستگی و غیره بتوانند از آب ذخیره موجود استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.