پلیس مازندران آماده برای تعطیلات عید فطر

فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و امنیتی در تعطیلات عید سعید فطر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمان و مهمانان ماه خدا، گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و امنیتی در محور‌های مواصلاتی، شهرها، تفرجگاه‌ها و سواحل دریا پلیس مازندران برای تعطیلات عید فطر آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد.

او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در زمان سفر به مازندران از سوی هموطنان و شهروندان، افزود: اجرای طرح‌های امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی در طرح‌های چهارگانه جاده، شهر، جنگل و دریا در ایام تعطیلات پیش رو و تعطیلات تابستان از اولویت برنامه پلیس در امسال است.

سردار میرزایی با اشاره به افزایش حجم تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه سه محور اصلی هراز، کندوان و سوادکوه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور‌ها از روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا روز شنبه ۱۰ خردادماه خبر داد.

او به رانندگان وسایل نقلیه و مسافرانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، توصیه کرد: با توجه به افزایش بار ترافیکی در محور‌های مواصلاتی و محور‌های بین شهری به ویژه در شهرستان‌های توریستی استان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی و از شتاب زدگی و عجله در رانندگی جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی مازندران به شهروندان توصیه کرد: قبل از سفر برای پیشگیری از سرقت منزل، نکات ایمنی، حفاظتی و مراقبتی را رعایت کنند.

سردار میرزایی با اشاره به برخی محدودیت‌ها در طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم ارائه خدمات از سوی مراکز پذیرایی و اقامتی بین راهی بر پیش بینی غذا و آذوقه مورد نیاز تاکید کرد و افزود: در صورت عدم پیش بینی غذا و ضرورت استفاده از این مراکز از حضور در واحد‌های پذیرایی فاقد مجوز فعالیت خودداری کنند.


بیشتر بخوانید: کشف فرش‌های خارجی میلیاردی در محمودآباد


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش بار ترافیکی در محور‌های مواصلاتی به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد: قبل از سفر از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری به ویژه صدا وسیما از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و محدودیت‌های ترافیکی اطلاع حاصل کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

سردار میرزایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص تعطیلات پیش رو اشاره و به مسافران توصیه کرد: در زمان حضور در پارک ها، بوستان‌ها و سواحل دریا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرید.

او به بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، اخلاقی و جرایم به ویژه سرقت در این ایام با توجه به افزایش حجم سفر‌ها اشاره و به شهروندان و مسافران توصیه کرد: در زمان سفر همواره مراقب وسایل شخصی و باارزش خود باشند و با رعایت نکات ایمنی بستر‌های بروز جرم را کاهش و پلیس را در پیشگیری ومقابله با جرایم یاری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلات انتظامی و ترافیکی مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.