کسب رتبه نخست هنرمند گیلانی در جشنواره تئاتر+خانه

اثر هنرمند گیلانی رتبه نخست جشنواره مجازی تئاتر+خانه را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: نمایش خانگی "هومن میرمعنوی" به عنوان تنها نماینده استان گیلان در جشنواره مجازی هنر‌های نمایشی "تئاتر+خانه" موفق به کسب رتبه نخست شد.

نمایش "عاقبت در خانه ماندن ... عاقبت در خانه نماندن" به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی، کاری از گروه تئاتر مارلیک رشت با بازی خشایار گرانسایه، سامان افتخاری، آریانا عفت طلب و ستاره یکتا است.

جشنواره مجازی هنر‌های نمایشی تئاتر+خانه با شعار "تئاتر، خانه، خانواده" به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، با همکاری شبکه تلویزیون اینترنتی آنتن در سه بخش مونولوگ، دیگرگونه‌های اجرایی و گروهی-خانوادگی برگزار شد.

این جشنواره با هدف فراگیری و تقویت جنبه‌های آموزشی، اشاعه هنر تئاتر در بین خانواده‌ها و با رویکرد توانمندسازی هنرمندان عرصه هنر‌های نمایشی کشور و نیز تاکید بر شعار "در خانه می‌مانیم" برگزار شده است.

هیئت بازبین جشنواره متشکل از توحید معصومی، عبدالرضا شیبانی و امیرحسین شفیعی، از میان کار‌های رسیده به همه بخش‌های جشنواره تعداد ۷۰ نمایش را برای حضور در بخش رقابتی انتخاب کردند که نمایش "عاقبت در خانه نماندن ... عاقبت در خانه ماندن" تنها نماینده استان گیلان در این جشنواره بود.

اختتامیه جشنواره سراسری هنر‌های نمایشی تئاتر+خانه، دیروز (شنبه ۳ خرداد ماه) در تهران برگزار شد و از سوی شبکه مجازی آنتن و صفحه اینستاگرام تماشاخانه سرو به صورت زنده پخش شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.